PKD با کراتینین 6.9: چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یکی از بیماران من پرسید "چه مدت می تواند به من زندگی می کنند اگر من به دیالیز دسترسی نیست؟" برای اولین بار او به من ملاقات کرد. من او را پاسخ در آن زمان نمی دهد، من فقط گفت: "نگران نباشید در مورد که شما درست می شود". او یک بیمار PKD با کراتینین 6.9 بود و در حال حاضر او می تواند بعد از خودش را به طور کامل نگاه کنید. همانطور که برای چه مدت می تواند بدون دیالیز زندگی می کنند، من نمی توانم او را پاسخ دقیق بدهد، تنها چیزی که من می توانم اطمینان دهم این است که او می تواند بهتر و طولانی تر با کمک از درمان منحصر به فرد ما زندگی می کنند. شما می خواهید به دانستن آنچه که درمان منحصر به فرد است؟ بعد، اجازه دهید یک نگاهی هم.

پس از سالها تحقیق و تجربه بالینی، کارشناسان ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که یک امید تازه برای بیماران PKD را اختراع کرد. این نه تنها می تواند رشد کیست مهار اما همچنین می تواند به اندازه آن کوچک. با کمک آن، بیمار می تواند دیالیز یا پیوند کلیه، اجتناب کنند. شما می خواهید بدانید که چگونه کار می کند؟ حالا من آن را برای شما توضیح دهد. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

حالا شما می دانید و چرا از آن می تواند به بیماران مبتلا به PKD با کراتینین 6.9 زندگی می کنند طولانی تر و بهتر بدون دیالیز کمک کند؟ اما برای بیماران مختلف دارای شرایط مختلف، به طوری که ما می تواند به شما پاسخ دقیق از چه مدت می تواند به بیماران زندگی می کنند بگویید.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



PKD با کراتینین 6.9: چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده





:: برچسب‌ها: PKD، کراتینین 6 , 9، دیالیز، PKD با کراتینین 6 , 9: چه مدت می توانم بدون دیالیز زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: